🚀 BLACK FRIDAY JEDE NA PLNÉ OBRÁTKY 🚀 Děkujeme za váš extrémní zájem. ❤️ My i naši přepravci děláme maximum, aby zásilky dorazily co nejdříve! 👍 Děkujeme za pochopení.

Aktuální informace o doručování

Doporučujeme!

  Nejste v tom sami, i my dodržujeme pravidla:  

Vzhledem k současné situaci se snažíme udělat maximum, abychom zaručili doručení vaší objednávky k vám domů a zároveň zajistili maximální ochranu Vás i našich zaměstnanců.

  1. Bezpečnost na našich pobočkách - používejte roušky, dodržujte odstup. Snažíme se o absolutní bezpečí Vás i našich zaměstnanců.
  2. Naši zaměstnanci ve skladech jsou nyní 100% zdraví, prochází denně měřením teploty a zjišťováním zdravotního stavu. Dodržují přísná hygienická opatření.
  3. Využívejte prioritně bezhotovostních plateb (bankovní převod, nákup na splátky, platba on-line kartou, platební tlačítka) 
  4. Využívejte přepravních společností – PPL / Geis / Česká pošta – všechny přepravní společnosti jsou bezpečným rozvozcem, dodržují hygienická pravidla a mají u sebe roušku. I zde jsou pravidelně měřeny teploty.
  5. Využívejte bezkontaktního předání výrobku - zamezte blízkému kontaktu s přepravcem (využíváním bezhotovostních plateb, vyhněte se osobnímu kontaktu, kontakt na nezbytně dlouhou dobu,..) 

Užitečné informace při nákupu:

  • Využívejte primárně bezhotovostních plateb - bankovní převod, nákup na splátky, on-line kartou, platební tlačítka. Pokud můžete, vyhněte se kontaktu s penězi.
  • Při předání zboží se pokuste o co nejkratší kontakt s přepravcem, který bude vybaven rouškou či respirátorem.
  • Volte zboží skladem, u kterého je garantováno doručení.
  • Nakupujte ihned! Aktuální situace velmi rychle odprodá zásoby zboží, které se samozřejmě snažíme neustále doplňovat.
  • Využívejte pohodlí ONLINE nákupu z domova - zařídíme vše za Vás.

Vzhledem k vzniklé krizové situaci týkající se koronaviru čelíme zvýšenému počtu dotazů. Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky:

  1. Je možné navštívit výdejnu zboží?
    ANO, výdejny slouží pouze pro odběr objednaného zboží on-line, při odběru dbejte na bezpečnostní opatření.


  2. Je možné si objednat v e-shopu? 
    ANO, náš e-shop funguje standardně.

  3. Máte dostatek zboží na skladě?
    ANO, jsme stále zásobeni a zboží zákazníkům dodáváme v co nejkratší době.

  4. Je možné vyřídit reklamaci zboží na pobočce?
    ANO, reklamaci je již možné řešit přímo na našich pobočkách osobně.

Prosíme vás o trpělivost a pochopení, na včasném doručení objednávek ze všech sil pracujeme. Děkujeme vám.

Věříme, že tato pravidla umožní bezproblémové nakupování a nevznikne žádná komplikace.

Děkujeme za dodržování pravidel, nejste v tom sami.

ONLINESHOP.cz
Vedení společnosti