Vítěz SHOP ROKU 2015
Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

RYCHLÝ KONTAKT

ANKETA
Odkud nás znáte?

Celkem hlasovalo
14561 návštevníků

onlineshop.cz > Reklamace

Reklamace

V případě, že se na zboží vyskytla v průběhu záruční doby vada, která nebyla způsobena zákazníkovým nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době zákazník právo na řádnou reklamaci zboží.

V tomto případě je možné postupovat:

  1. vyplněním reklamačního formuláře, kdy Vám bude naším reklamačním oddělením odpovězeno do 24 hodin spolu s návrhem možného řešení reklamace.
  2. oslovením Vašeho autorizovaného servisu přímo ve Vaší lokalitě, kdy seznam servisu naleznete na www.najdiservis.cz nebo v seznamu servisních středisek
  3. osobní návštěvou na výdejních místech
  4. kontaktováním našeho call centra 277 278 278

 

Formulář Reklamace

Pokud máte fotografie, či dokumenty k poškozenému výrobku, nahrajte je zde.:


Pokud nahráváte přílohy, vyčkejte, prosím, než se přílohy kompletně nahrají na server. Najednou můžete nahrát až 3 soubory, nebo můžete 3x nahrát po jednom souboru do přílohy.
  

Opište kód dle obrázku.

 

Nákupní košík 0 Kč (0 položek)Košík

 

Proč nakupovat na ONLINESHOP.cz?

  1. Nabízené zboží je určeno výhradně pro český trh
  2. Vlastní skladyobsahující 64091 položek
  3. Garance nákupu od portálu Heureka.cz
  4. Propracované informace o Vaší objednávce
  5. Recenze produktů reálných zákazníků
 

Novinky a akční nabídky...