Reklamace

V případě, že se na zboží vyskytla v průběhu záruční doby vada, která nebyla způsobena zákazníkovým nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době zákazník právo na řádnou reklamaci zboží.

V tomto případě je možné postupovat:

  1. vyplněním reklamačního formuláře, kdy Vám bude naším reklamačním oddělením odpovězeno do 24 hodin spolu s návrhem možného řešení reklamace.
  2. oslovením Vašeho autorizovaného servisu přímo ve Vaší lokalitě, kdy seznam servisu naleznete na www.najdiservis.cz nebo v seznamu servisních středisek
  3. osobní návštěvou na výdejních místech
  4. kontaktováním našeho call centra 277 278 278

 

Formulář reklamace

Nahrajte přílohy (obrázek JPG, nebo PDF dokument)Klikněte zde pro výběr, nebo sem přesuňte soubor z vašeho počítače. Pokud nahráváte přílohy, vyčkejte, prosím, než se přílohy kompletně nahrají na server. Najednou můžete nahrát až 5 souborů, nebo můžete 5x nahrát po jednom souboru do přílohy.