Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

RYCHLÝ KONTAKT

onlineshop.cz > Reklamace

Reklamace

V případě, že se na zboží vyskytla v průběhu záruční doby vada, která nebyla způsobena zákazníkovým nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době zákazník právo na řádnou reklamaci zboží.

V tomto případě je možné postupovat:

  1. vyplněním reklamačního formuláře, kdy Vám bude naším reklamačním oddělením odpovězeno do 24 hodin spolu s návrhem možného řešení reklamace.
  2. oslovením Vašeho autorizovaného servisu přímo ve Vaší lokalitě, kdy seznam servisu naleznete na www.najdiservis.cz nebo v seznamu servisních středisek
  3. osobní návštěvou na výdejních místech
  4. kontaktováním našeho call centra 277 278 278

 

Formulář Reklamace

Pokud máte fotografie, či dokumenty k poškozenému výrobku, nahrajte je zde.:


Pokud nahráváte přílohy, vyčkejte, prosím, než se přílohy kompletně nahrají na server. Najednou můžete nahrát až 3 soubory, nebo můžete 3x nahrát po jednom souboru do přílohy.
 
 
 

Proč nakupovat na ONLINESHOP.cz?

  1. Nabízené zboží je určeno výhradně pro český trh
  2. Vlastní skladyobsahující 91343 položek
  3. Garance nákupu od portálu Heureka.cz
  4. Propracované informace o Vaší objednávce
  5. Recenze produktů reálných zákazníků
 

Novinky a akční nabídky...