Aktivujte PREMIUM+ ZDARMA! 👉 Aktivační kód "AKCE10" 👈 Za poslední týden zákazníci v PREMIUM+ na každé objednávce průměrně ušetřili 847 Kč! 💸

Platím Pak

RB_vanoce

Kupte si, co potřebujete

PlatímPak je služba, která vám usnadní nakupování a umožní koupit si vše, co potřebujete. Je jedno, jestli zrovna nemáte dost prostředků, nebo se vám prostě jen nechce platit teď hned.

Nakupujte hned a plaťte pak

Díky PlatímPak máte své zboží hned a platit můžete klidně až za 30 dní. A to zcela zdarma.

Jak nákup probíhá?

  1. Zvolte PlatímPak pro platbu nákupu a to až do 25 000 Kč
    Vše rychle vyhodnotíme a nepotřebujeme doklady

  2. My za vás nákup zaplatíme
    Vy máte 30 dní na splacení

  3. Do 30 dnů nám pošlete platbu za zboží
    Samozřejmě úplně zdarma

6 důvodů proč začít s PlatímPak

  • Platba je zcela zdarma do 30 dnů
  • Zaplatíte cokoli od drogerie až po elektroniku
  • Nakupujte až do výše 25 000 Kč celkové objednávky
  • Platbu vám připomeneme
  • Vyhodnocení v desítkách vteřin
  • Jsme banka pod dohledem ČNB

Nejčastější dotazy

  • Co je PlatímPak?

    PlatímPak je služba, která umožňuje zákazníkům odložit platbu v e-shopu o 30 dnů. Částku uhradí Raiffeisenbank a zákazník ji do 30 dnů vrací a to bez jakýchkoliv poplatků a navýšení.

  • Je PlatímPak forma spotřebitelské půjčky?

    Ano, odložená platba je forma spotřebitelské půjčky s tím, že prvních 30 dnů se jedná o bezúročnou formu. 

  • Jaký je minimální a maximální limit pro objednávky?

    Minimální částka objednávky není stanovena. Maximální limit jedné objednávky je 25 000 Kč.

  • Jak se dozvím, kdy a jak mám zaplatit objednávku?

    Po schválení odložené platby vám vše potřebné pošleme e-mailem. Všechny informace máte také dostupné na svém Profilu zákazníka – odkaz do Profilu zákazníka naleznete v e-mailu a také ve Smlouvě, která je přílohou schvalovacího e-mailu.

  • Kde najdu přehled objednávek?

    Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na něj najdete v potvrzovacím e-mailu a Smlouvě. Klienti Raiffeisenbank najdou objednávky v internetovém bankovnictví pod záložkou Půjčky a hypotéky.

  • Jaké jsou poplatky za platbu přes PlatímPak?

    Využití odložené platby PlatímPak je při splacení do 30 dnů zcela zdarma.

  • Co když jsem za odloženou platbu poslal/a víc peněz?

    Nic se neděje. V případě, že máte více odložených plateb, přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb. Pokud máte v bance spotřebitelskou půjčku, tak přeplatek přiřadíme k té. Pokud nemáte žádné jiné produkty, přeplatek vám zašleme zpět na účet.

  • Musím mít pro PlatímPak založený účet u Raiffeisenbank?

    Ne, nemusíte.

  • Kolikrát můžu PlatímPak použít jako klient Raiffeisenbank?

    Jako klient Raiffeisenbank můžete PlatímPak využívat opakovaně a bez omezení.

  • Kolikrát můžu PlatímPak použít, pokud nejsem klientem Raiffeisenbank?

    Maximálně desetkrát během kalendářního roku a v celkové částce max. 50 000 Kč. V jednu chvíli také můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu.

  • Jak dlouho trvá vyhodnocení odložené platby PlatímPak?

    Vaši žádost o odloženou platbu zpravidla vyhodnotíme nejdéle do 30 vteřin.

  • Proč mi byla zamítnuta platba přes PlatímPak?

    Pokud nejste klientem Raifeisenbank, nejpravděpodobnější je, že:

    • nemáte splacenou předešlou platbu,
    • už jste použili PlatímPak desetkrát během kalendářního roku,
    • překročili jste roční limit 50 000 Kč.

    Pokud jste klientem, zkontrolujte v bankovnictví nebo Profilu zákazníka, jestli jste u některé platby nepřesáhli datum splatnosti.

  • Chci zrušit objednávku, komu to mám říct/oznámit? A jak dál postupovat?

    Pro zrušení objednávky se prosím obraťte přímo na e-mail: info@onlineshop.cz. Pokud jsme vám odloženou platbu ještě neschválili a vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud jsme za vás nákup už uhradili, tak po zrušení objednávky, nám e-shop www.ONLINESHOP.cz vrátí peníze – opět se nic neděje.

  • Zrušil jsem objednávku a e-shop mi vrátil peníze. Co s nimi mám dělat?

    V takovém případě nám peníze pošlete dle platebních údajů, které najdete ve svém Profilu zákazníka nebo ve Smlouvě.

  • Mám další dotazy, kam se mohu obrátit?

    Zavolejte nám: Každý den od 7:00 do 22:00 +420 412 440 000
    Dotaz k platbě přes PlatímPak: info@rb.cz