Za týden koupeno 3x

ETA Falco Smart 2515 90000 diskuse, robotický vysavač

s dopravou zdarma

Kód: KOD-829-882

Robotický vysavač - na koberce, Na všechny druhy podlah, automatické dobíjení, smart aplikace, senzor proti pádu ze schodů, časovač, mluví česky, způsob navigace: gyroskopická, s mopem, nabíjecí základna, HEPA filtr, dálkové ovládání..
doprava zdarma dárek v hodnotě 100,- Poukaz na nákup
5 999,-

Ušetřete dalších 500,-

Skladem 7 ksve čtvrtek 20.11. u Vás

Vyhrajte 5 000 Kč. Nakupte teď a zaplaťte za 30 dní. Zjistit více

Prodloužená ZÁRUKA

až na 5 let od 349 Kč

Pojištění prodloužené záruky
Pojištění ochrany nahodilého poškození

Nejoblíbenější
v kategorii
robotické vysavače s mopem

TOP
1
doprava zdarma dárek k nákupu získejte až 30 000 Kč zákaznická podpora

Aktivujte ZDARMA PREMIUM+ pro další slevu 642 Kč

8 555,-
TOP
2

Za týden koupeno 2x

Electrolux 700 ER71HW1UG

Black friday!Black friday! doprava zdarma splátky s 0 % navýšením black Friday
Běžná cena
9 499,-
9 024,-
TOP
3

Celkem koupeno 14x

Sencor SRV 7485WH

doprava zdarma dárek k nákupu získejte až 30 000 Kč novinka 2025 zákaznická podpora

Aktivujte ZDARMA PREMIUM+ pro další slevu 731 Kč

6 999,-

Diskuse ke zboží:
Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

Vysavac při vysavani vrže,skřípe Vše vyčištěno Prosím o radu

odpovědět

Jan Louda24.02.2025 19:55 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den. Nejedná se o standardní jev, doporučím vyreklamovat, nebo se obrátit přímo na zákaznickou podporu ETA klikněte zde. Děkujeme za dotaz. Hezký den.

    odpovědět

    24.02.2025 20:11

Už dvakrát se mi robotický vysavač rozjel mimo program. Nevím proč. Děkuji za odpověd

odpovědět

Hradecký Tomáš16.09.2024 00:33 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, s tímto problémem jsme se dosud nesetkali, doporučíme konzultovat přím s výrobcem ETA klikněte zde Hezký den

    odpovědět

    16.09.2024 11:21

Dobrý den, vysavač nám už dvakrát spadl ze schodiště. Nyní hlásí chybu E 23. Vždyť ma mít senzory vpředu, aby nepadal ze schodů. ?????

odpovědět

RiBla23.03.2024 14:57 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, ano, vysavač disponuje pohybovými senzory, které zabraňují pádu vysavače ze schodů. V tomto případě se bude jednat o vadu výrobku, takže se obraťte na svého prodejce nebo přímo na servis značky ETA klikněte zde. Děkujeme za pochopení.

    odpovědět

    24.03.2024 08:21

Dobrý večer vysavač hlásí chybu E 23 co to je? děkuji

odpovědět

Vladimír Tvrdík31.07.2025 22:46 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, jedná se o vadu nárazníku, bude potřeba servis a tak oslovte svého prodejce s reklamací. Děkujeme za dotaz.

    odpovědět

    01.08.2025 13:32

Dobrý den prosím jak vyresetovat vysavač a znovu nastavit. Děkuji

odpovědět

Vladimíra Jandová18.01.2025 10:10 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, doporučujeme kontaktovat přímo zákaznickou podporu Eta: klikněte zde Děkujeme Vám za Váš dotaz a přejeme příjemný den.

    odpovědět

    18.01.2025 11:10

Dobrý večer Lux luxuje krátkou chvíli a zaparkuje Co znamená zkratka auro Děkuji za info

odpovědět

Jiří Kadlec20.02.2024 17:43 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den. Nejedná se o standardní jev, doporučím vyreklamovat. O jakou zkratku se konkrétně jedná (kde se zobrazuje tato zkratka)? Případně Vám doporučím kontaktovat přímo výrobce klikněte zde . Děkujeme, hezký den.

    odpovědět

    21.02.2024 12:14

Dobrý den, vysává i mopuje najednou? Děkuji

odpovědět

Jaroslav Berni13.01.2024 23:04 3 odpovědi

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, ANO, zvládá všechno najednou. Děkujeme za dotaz. Hezký den

    odpovědět

    15.01.2024 09:46

    • Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

      Dobrý den, zřejmě se mýlíte, Eta Falco smart 2515 90000 nezvládá vysávat a mopovat najednou. S pozdravem

      odpovědět

      Jaroslav Berni15.01.2024 23:25

      • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

        Dobrý den, výrobce uvádí takto : Mopování a vysávání současně. Pro funkci mopování je potřeba do vysavače vložit nádobu na vodu. Tato nádoba obsahuje zásobník na vodu a v přední části ihned za hlavním kartáčem i menší nádobu na suché nečistoty. Po zapnutí vysavače s mopovacím nástavcem dochází současně k vytírání podlahy navlhčeným mopem a díky rotujícímu hlavnímu kartáči i k mechanickému sběru nečistot do již zmíněného prostoru za hlavním kartáčem. Sání vysavače jako takové je v tomto režimu neaktivní. Děkujeme za pochopení. Hezký den

        odpovědět

        16.01.2024 10:43

Dobrý den, vysavač stále hlásí poruchu č. 15 (hlavní kartáč). Celý jsem ho vyčistila, zkusila vložit i druhý kartáč a stále mi to hlásí poruchu. Nevíte, co by s tím mohlo být? Děkuji.

odpovědět

Kamila Vopatová10.11.2023 13:13 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, v návodu k použití na str. 24 jsou pospány jednotlivé chyby. Chyba E15 značí - Závada hlavního kartáče (zkontrolujte, zda nejsou na hlavním kartáči namotány nečistoty). V případě přetrvávajících potíží kontaktujte servis ETA klikněte zde Děkujeme za dotaz. Hezký den

    odpovědět

    10.11.2023 13:43

Vysavač se zastaví a objeví se E 23 - chyba předního nárazníku. V návodu tato není vysvětlena. Co mám dělat? Děkuji

odpovědět

Taťána Vinšová17.07.2023 14:55 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, zkuste přední nárazník vyčistit i se senzory. Poté vysavač znovu zapněte, bude-li vada přetrvávat, kontaktujte autorizovaný servis - klikněte zde. Děkujeme za dotaz. Hezký den.

    odpovědět

    17.07.2023 15:23

Robotický vysavač, ETA se točí stále dokola,po chvilce se vypne,nezajede,ani do nabízející stanice,něco tam pořád praská,pak se mi ukázalo E 15 a blikající trojúhelník.Vysavač mám přes rok, použitý možná 10x za celou dobu. Děkuji za odpověď.

odpovědět

Jarmila Mrózková10.08.2022 22:32 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, v tomto případě vám doporučím obrátit se na reklamační oddělení u Vašeho prodejce. Pokud jste výrobek nakoupila u Nás klikněte zde . Děkujeme za Váš dotaz a přejeme příjemný den.

    odpovědět

    11.08.2022 07:48

Dobry den při vytíraní z nadobky neubyva vubec voda, za chvili stíra nasucho, když se nenamočí hadrik jede na sucho prosím o radu

odpovědět

Zdenka Maskova21.05.2022 13:58 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, pokud je vše vyčištěné a nebrání stroji v mopování, může se jednat o vadu. Prosíme o kontaktování servisu z této nabídky, zda Vám nemohou pomoci na dálku: klikněte zde . Děkujeme.

    odpovědět

    21.05.2022 15:36

Dobrý den, jak získám slevu na tento vysavač? Po vložení kódu SLEVA 15 mi napíše že kód neexistuje?? Nebo je to opožděný APRÍL ???????? Hezký den Nedomlel L

odpovědět

Libor Nedomlel02.04.2021 21:01 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, stačí vložit slevový kód SLEVA15 bez mezery. Děkujeme za Váš dotaz.

    odpovědět

    03.04.2021 18:13

Dobrý den, jak získám slevu akce 10 na tento vysavač? Mám o něj vážný zájem, ale nikde jsem k akci nic nedohledal. Již jsem u vás i nakupoval. Děkuji, S pozdravem Stulik

odpovědět

Petr Stulík21.11.2020 13:36 1 odpověď

  • Re: Vysavač robotický ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, po vložení výrobku do košíku, je zapotřebí do okénka pro slevové kódy a poukazy, vložit kód AKCE10. Děkujeme za Váš dotaz.

    odpovědět

    21.11.2020 15:40

Prosím jak je to s mopováním v části obývacího pokoje mám i koberec, to bude mopovat i koberec?

odpovědět

Miloš J.23.08.2023 17:27 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, mopovací nástavec používejte pouze na tvrdých podlahách, nikoliv na koberce. Děkujeme za Váš dotaz.

    odpovědět

    23.08.2023 17:50

Dobrý den , máme od Vás uvedený vysavač a začal hlásit chybový kod E 21. prosím o radu o co se jedná ?

odpovědět

Vítězslav Šimčík25.07.2023 08:37 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, dlenávodu k použití viz. str. 24, tato chyba znamená, že vysavač není na podlaze..(vysavač položte na podlahu a případně znovu vypněte a zapněte), v případě přetrvávajících potíží kontaktujte servis ETA klikněte zde . Děkujeme za dotaz. Hezký den

    odpovědět

    25.07.2023 10:17

Obry den vysavač hlásí chyba E23 v manuálu nemohu najít děkuji Ondrackova

odpovědět

Ivana Ondrackova11.02.2023 19:58 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, prosím kontaktujte servis výrobce zde: klikněte zde Děkujeme za Váš dotaz. Hezký den.

    odpovědět

    12.02.2023 16:29

Prosím máte k prodeji středový kartáč na vysávání..

odpovědět

Ivo zdrazil17.01.2022 17:31 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, náhradní díl tohoto typu nenabízíme. Doporučím kontaktovat servis ETA klikněte zde . Děkujeme za dotaz. Hezký den

    odpovědět

    17.01.2022 17:35

Prosím, jaká je hlučnost u požadovaného druhu ?

odpovědět

Jarmila Ostrožíková02.12.2021 20:48 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, výrobce udává hlučnost 72 dB. Děkujeme za dotaz. Hezký den

    odpovědět

    03.12.2021 10:14

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně parování vysavače s telefon přes wifi. Vysavač jsme nově zakoupili a pokusili se ho spárovat ale vždy se cca na 70% párování ze strany vysavače přeruší. Jaká by mohla být příčina? Předem děkuji za odpověď.

odpovědět

Petra Pulkrábková16.06.2021 23:08 1 odpověď

  • Re: Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den, doporučím párovat dle instrukcí klikněte zde , V případě těžkostí doporučíme oslovit přímo výrobce Eta info@eta.cz 545 120 545 . Děkujeme za dotaz,. Hezký den

    odpovědět

    17.06.2021 11:11

Vložit příspěvek do diskuse
Robotický vysavač ETA Falco Smart 2515 90000

Popis výrobku a vyobrazení má pouze informativní charakter, výrobce si vyhrazuje vlastnosti v průběhu výroby změnit bez předchozího upozornění a provozovatel není zodpovědný za škody vzniklé s využitím neověřených dat.

Všechny kategorie
Velké elektro
Malé elektro
Elektronika
IT a kancelář

Top Brands

Miele
AEG
Sencor
Haier
Hisense
Beko
Liebherr
Dyson